Εταιρικό έντυπο για επικοινωνία με κύρος
Στην εποχή που η digital επικοινωνία κυριαρχεί, το εταιρικό έντυπο ή κατάλογος (εκτός της δυνατότητας εκτύπωσης του) μετατρέπεται σε PDF αρχείο και διανέμεται στους πελάτες ως επισύναψη σε e-mail. Το ίδιο ισχύει και για τα διαφημιστικά φυλλάδια.
Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό ενός εταιρικού εντύπου (δίπτυχο, τρίπτυχο, πολυσέλιδο διαφημιστικό φυλλάδιο, προϊοντικός κατάλογος, μενού εστιατορίου, wine list κ.τ.λ.) έχει ως σκοπό να αποδώσει λειτουργικά και ελκυστικά τις πληροφορίες που θέλει να επικοινωνήσει ο εμπορικός στόχος της έντυπης επικοινωνίας της εταιρίας.
Επίσης η επιλογή ενός ιδιαίτερου χαρτιού ή τρόπου μετεκτυπωτικών εργασιών (ματ ή γυαλιστερή πλαστικοποίση, τοπικό UV) μπορεί να ενισχύσει περισσότερο το συνολικά αισθητικό αποτέλεσμα.