S.E.O. σχεδιασμός ιστοσελίδας
Παλιότερα αυτό θα ήταν αρκετά εύκολο ερώτημα στο να απαντηθεί. Σήμερα όμως οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει αρκετά πιο εξελιγμένες. Για παράδειγμα η μηχανή της Google χρησιμοποιεί πάνω από 200 κριτήρια για τις αναζητήσεις της και τον αλγόριθμο αποτελεσμάτων. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να είμαστε καλά πληροφορημένοι για τους 5 βασικότερους παράγοντες που παίζουν ρόλο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google διαχρονικά ανεξαρτήτως αλλαγών που θα προκύπτουν μελλοντικά στον αλγόριθμο:
1. Keywords VS Ανταγωνισμός
Keywords = λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται ως όροι αναζήτησης. Σε απλά λόγια δηλαδή αν η σελίδα σας περιέχει αρκετές φορές και σε σημαντικά σημεία τα keywords τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα πετύχετε. Βέβαια όσο πιο δημοφιλή και ανταγωνιστικά keywords χρησιμοποιείτε τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα πράγματα. Είναι σίγουρο πως υπάρχουν αρκετά sites και blogs που χρησιμοποιούν τα ίδια keywords με εσάς κάνοντας το SEO σας πιο δύσκολο.
Ψάξτε και τα λιγότερο ανταγωνιστικά keywords που επίσης μπορούν να φέρουν επισκεψιμότητα. Επιλέξτε λοιπόν συνετά τα keywords σας και αρχίστε να μοιράζεται σχετικό περιεχόμενο.
2. Social Media Signals
Έχει αποδειχτεί ότι τα “Social Signals” δηλαδή τα likes, shares, comments, views, tweets λαμβάνονται πλέον υπ’ όψη σοβαρά από τις μηχανές αναζήτησης, πολύ περισσότερο από ότι παλιότερα. Άρα απαραιτήτως συνδέστε την ιστοσελίδα σας με τα social media. Επίσης δώστε την δυνατότητα στους επισκέπτες σας να διαμοιράσουν το περιεχόμενο σας σε Facebook, Twitter, LinkedIn και Google+ προσθέτοντας share κουμπιά.
3. Ποιοτικό & ανανεωμένο περιεχόμενο
Η Google από το 2011 και μετά έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο στο χώρο του SEO. Με τις τρεις τελευταίες της αναβαθμίσεις Panda, Penguin και Humingbird βαθμολογεί υψηλότερα την ποιότητα και το ανανεωμένο περιεχόμενο των ιστοσελίδων. Έτσι λοιπόν πρέπει να δημοσιεύετε συνεχώς νέο και ποιοτικό περιεχόμενο ώστε να βελτιώσετε την κατάταξη σας. Κατά βάση όσο περισσότερο content δημοσιεύετε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Σημαντικό κριτήριο για τις μηχανές αποτελούν οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις καθώς και τα links προς το περιεχόμενο σας.
Για τις μηχανές αναζήτησης ισχύει το: “Content is King” & “Google Loves Text”
4. Ύπαρξη backlinks
Η Google αντιλαμβάνεται τα links (σύνδεσμοι) σαν θετικές ψήφους προς το website και το περιεχόμενο σας. Άρα όσο περισσότερα links έχετε προς το site σας τόσο το καλύτερο και μάλιστα όταν αυτά προέρχονται από σελίδες με αξιοσέβαστo page rank.
Προσοχή όμως. Μην αγοράζετε links (black hat s.e.o τεχνικές) που κάποιοι θα σας προσφέρουν προσπαθώντας να να ξεγελάσετε την Google. Τα τελευταία χρόνια o αλγόριθμος της, εντοπίζει και τιμωρεί αυτές τις ενέργειες διαγράφοντας sites που το κάνουν αυτό στα αποτελέσματα αναζήτησης.
5. Page Speed
Όταν ένα site είναι πολύ φορτωμένο με εικόνες που δεν έχουν βελτιστοποιηθεί ή ακόμη χειρότερα βρίσκεται σε αργό server με αποτέλεσμα να αργεί να φορτώσει, οι χρήστες τις περισσότερες φορές εγκαταλείπουν τη προσπάθεια αναμονής. Η Google το γνωρίζει αυτό και το προσμετρά πολύ στα αποτελέσματα της ως εμπειρία χρήσης των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.
Εμείς στο Δημιουργικό Γραφείο SmartGraphic.gr και στις ιστοσελίδες που φιλοξενούμε φροντίζουμε να παρέχουμε είτε αποκλειστικού server (VPS) είτε shared servers με SSD ταχύτατους δίσκους μεγάλη ποσότητα RAM, επεξεργαστικής ισχύ και προστασίας anti-spam και antivirus.
Ο σχεδιασμός και η κατασκευή όμορφων και λειτουργικών ιστοσελίδων είναι το κομμάτι που φαίνεται. Σε τι server βρίσκεται το web hosting και τι technical support υπάρχει είναι κάτι που δε φαίνεται αλλά αποτελεί υποδομή.